SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Sandåkerns Sportklubb
Innebandy

Sommarbingo
2021-06-22 09:55

Sommar innebär semester och ledighet för många, vi hoppas på fint väder och att alla får det riktigt roligt!

 

Här har alla en sommarbingo som ni kan göra, utmana en kompis och se hur många rutor ni lyckas klara av!

Tack för denna säsong!
2021-05-06 15:59

Hej alla barn, ungdomar och ledare!

 

Innebandysäsongen är slut för denna gång, och vilken annorlunda säsong det blev. Pandemin har gjort att vi alla fått tänka om och hitta nya sätt att träna och umgås. Vi i Sandåkern är stolta över alla er som trots detta gjort allt för att bibehålla peppen och glädjen till idrotten. Ni har hittat nya möjligheter att fortsätta träna på ett säkert sätt, och hela tiden varit flexibla för att göra det bästa av den situation vi lever i. Vi vill rikta ett stort och varmt tack till er alla!

 

Nu hoppas vi att nästa säsong återgår till det normala, där vi återigen får mötas i hallen, ta en kaffe och titta på underhållande innebandy.

Tills dess; njut av sol, fotboll, mjukglass och annat som hör sommaren till!

 

 

/ Sandåkerns Innebandysektion

Vi söker ny engagerad i innebandynsverksamhetsgrupp!
2021-03-11 08:18

Dam-, herr-, pojk- och flickansvarig i våra verksamheter bildar en verksamhetsgrupp, tillsammans med vår barn & ungdomsutvecklare. Just nu saknar vi en flick-representant i innebandyn.

 

Verksamhetsgruppen är tillsammans ansvariga för innebandyverksamhetens löpande funktion och finns till för att utveckla idrotten i föreningen. Verksamhetsgrupperna är lagens koppling till styrelsen och finns till för att bolla frågor och idéer med. Målsättningen är att verksamhetsgruppen ska träffas en gång i månaden under säsong, samt varannan månad under lågsäsong, för att hantera aktuella frågor och arbeta med utveckling av verksamheten. 

 

Vem är du?

Vi söker efter personer som står för de värderingar vi lever efter i vår förening, som gärna tar ansvar och vill vara en del av att utveckla vår verksamhet. Som person är du engagerad och strukturerad. Vi ser gärna att du redan har lite inblick i den idrott du engagerar dig i, eller i vår verksamhet men det viktigaste är att du förstår vikten av att bedriva en förening där alla mår bra och utvecklas. 

Riktlinjer på Musköten - COVID-19
2020-10-09 12:00
Nya riktlinjer för vad som gäller vid verksamhet inne på Musköten.
Rutiner för domarbetalning vid innebandymatcher SSK!
2019-12-03 10:43

Det har varit lite otydligt vad som gäller vid betalning av domare på våra hemmamatcher i seriespelet. Västerbottens Innebandyförbund har nu uppdaterat rutinerna för domarutbetalningar efter önskemål från föreningar där möjligheten att betala kontant försvinner.

 

I samband med detta vill vi även påminna om våra interna rutiner för hantering av domarkvitton vid betalning av domare på våra matcher. 

 

Oavsett hur domarna betalas så ska domarkvittona alltid lämnas in till kansliet löpande under säsongen! Vi skickar in kontrolluppgifter på domarna till skatteverket och detta görs varje månad vilket innebär att det inte bör gå mer än 4 veckor efter match innan kvittot lämnas in till kansliet. 

 

Innan ni lämnar in kvitton till kansliet, se till att det är korrekt ifyllt med personuppgifter till domaren, matchnummer/serie/spelande lag samt hur det har/ska betalas. Ska det göras en banktransaktion måste kontonummer till domaren finnas på kvittot. OBS! Föreningen kan inte swisha från lagets swishnummer, vi kan endast ta emot swish till våra nummer!

 

Följande gäller vid utbetalning av domararvoden:

 

- Hemmalaget ska utbetala domararvode samt eventuell reseersättning i samband med aktuell match.

 

- Arvodet utbetalas via banktransaktion av föreningen, eller via Swish av lagens ledare. Kvitton som ska betalas via konto lämnas omgående in till kansliet fullständigt ifyllda för utbetalning till domare. Kan lämnas i brevlådan på kansliet på Grubbe, lämnas i kansliets fack på Musköten alternativt fotas/scannas och mailas till kansli@ssk.ac  

 

- Om ledare swishat domare så betalar vi tillbaka pengarna från lagkassan till den som haft utlägget när kvittot lämnas in. Vi behöver då ett kontonummer till den som haft utlägget. Förslagsvis har ni samma 1 eller 2 personer som under hela säsongen ansvarar för detta. Det går bra att skriva på kvittot vem som haft utlägget och till vilket konto det ska återbetalas.   

 

- Utbetalning ska vara domaren tillhanda senast 5 bankdagar efter match vilket gör att kvitton omgående måste in till kansliet enligt ovan.

 

- Missköter vi tidsfristen på 5 dagar kan vi faktureras 500 kr i böter och vid upprepade missar mista rätten att sköta utbetalningar via banktransaktion.  


Nyheter från våra lag
IB Herrjun, 15/07 08:46 
IB Pojkar 13, 31/03 13:51 
IB Pojkar 08, 23/01 12:06 
Nyheter från föreningen
Sandåkerns Sportklubb, 12/07 16:28 
Sandåkerns Sportklubb, 16/06 09:30 
Sandåkerns Sportklubb, 03/06 13:46 
Sandåkerns Sportklubb, 27/05 13:18 
Sandåkerns Sportklubb, 17/05 18:00 
 
I samarbete med