Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Sandåkerns Sportklubb
Umeå - 1932

Hyra lokaler

Scrolla ner för att se aktuellt bokningsschema för samlingslokalen, konferensrummet och Fotbollssektionens wok-panna. Hittar ert lag en tid ni vill boka ska ni kontakta kansliet via mail eller telefon för bokning.


Det är gratis för våra lag att hyra klubblokalen vid lagmöten, föräldramöten, teoripass etc.


Pris- och övrig information kring uthyrning av Sandåkerns SK:s lokaler hittar ni längre ner. Det går även bra att kontakta kansliet för mer information via telefon eller mail.


Wokpannan är inköpt av Fotbollssektionen och är främst till för föreningens fotbollslag. Vid bokning medföljer det två st gasoltber varav vid återlämning en av dessa alltid ska vara full. Tomma tuber byts ut mot en ny, bokaren bekostar detta. Lag eller personer som bokar wok-pannan och inte är fotbollslag i föreningen betalar även en hyra på 500 kr/tillfälle. 

Bokningsshema samlingslokalen (bokning sker via telefon eller mail till kansliet)
Villkor och priser

Sammanträdesrummet      

Sammanträdesrummet får enbart användas till möten/sammanträden. Rummet bör inte hyras ut fredag och lördag kväll. Maximalt 12 personer kan samtidigt vara i detta rum. Servering bör ej förekomma i sammanträdesrummet. 


Samlingslokalen                 

Vid s.k. biosittning (dvs utan bord) är maximala antalet 75 person. vid s.k. skolsittning (bord och stolar på ena sidan av bordet) är maximala antalet 40 personer. Vid s.k. bordssittning (dvs vid matservering och dyl.) är det maximala antalet 50 personer.


Fest                                     

Uthyrning endast till våra egna lag/grupper, samt till medlemmar för privata fester (aldrig till privata ungdomsfester). I undantagfall kan samlingslokalen hyras ut till ej medlem. 


Köket                                  

Den utrustning som finns framme i köket (i olåsta skåp) får naturligtvis användas av hyresgästen. I köket finns utrustning för kaffe och dricka för ca. 80 personer. Porslin för mat finns ca 40 personer. Var vänilg läs instruktionerna för diskmaskinen noga så att disken blir ren!


Utrustning                          

Vi har en projektor ni kan använda för t.ex bildspel. Vid användande vänligen berätta detta vid bokningen. Vi har även trådlöst internet ni kan få tillgång till. Lösenord ges av kansliet vid bokning. Musikanläggning finns inte att tillgå i lokalen. 


Städning                            

Vid alluthyrning skall man städa efter sig, ställa tillbaka bord och stolar som de var vi ankomst, diska, ta med sig skräpet etc. Personal kontrollerar dagen efter (på måndagen vid helgfest) att ingenting har hänt i lokalen och att det är ordentligt städat. Depositionsavgiften återbetalas om allt är som det ska. I annat fall tas skälig avgift ut. Observera att ni måste ta med er ert skräp när ni lämnar lokalen då ni ej har tillgång till föreningens soprum.


Tider                                    

All uthyrning sker vanligtvis timvis (hela klockslag), men kan korrigeras enligt önskemål. Vid uthyrning på fredagar efter 17.00, respektive lördagar efter 15.00 sker uthyrning till dagen därpå kl. 13.00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRISER

 

 

 



 

Kostnader

 

 

Kaffe/mat

 

 

 

 

Deposition

kr/tim

hel dag el.kväll

p/p

Ev Tillägg


Interna möten

0 kr

0 kr

0 kr

 

 


Externt möte dagtid

0 kr

250 kr

2 000 kr

30/90 kr 

 



Internt (lag/grupp) kväll/helg mat/fest

1 000 kr

 

500 kr

 

 




Privat (medlem) kväll/helg mat/fest

1 000 kr

 

1 000 kr

 

EJ ungdomsfest!



Externt möte/tillställning kväll/helg (undantagsfall)

1 000 kr

2 000 kr

Städ, 1000 kr



Sammanträdesrummet internt

0 kr

0 kr

0 kr

 

 




Sammanträdesrummet externt

0 kr

250 kr

2 000 kr