Personal
På vårt kansli arbetar idag 3 st personer. 

Alexander Lindgren arbetar som Föreningskonsulent på 100 %.
Andreas Ågren arbetar som Ungdomsutvecklare på 100 % och är en gemensam anställning tillsammans med Umedalens IF och IBK Dalen. 
Leif Johansson arbetar som vaktmästare/allt-i-allo på 25 %

Leif arbetar i huvudsak i föreningens kanslilokaler på Lagmansgatan 37 vid Grubbeskolan. 

Alexander arbetar fom 20 februari större delen av arbetsdagen på Sporthallen Musköten tillsammans med föreningens Ungdomsutvecklare på Umedalens IF:s och IBK Dalens gemensamma kansli. Detta som ett led av ett ökat samarbete föreningarna emellan. 

Telefon och mail till Alexander på kansliet: 

090-774148
kansli@ssk.ac 

Andreas är stationerad på Sporthallen Musköten vid Umedalens IP. En stor del av Andreas arbetstid är även förlagd på kvällstid. 

Andreas arbetstider: 

Måndag: 9-16
Tisdag: 9-16
Onsdag: 9-16
Torsdag: 9-16
Fredag: 9-16

Telefon och mail till Andreas: 
070-519 52 93
ungdom@vastpastan.se

Sandåkerns SK - Kansliets öppettider och kontakt

Telefon och besökstider till Alexander på föreningskansliet på Grubbe: 


Måndagar: 09:00-12:00

Torsdagar: 13:00-18:00


Telefon och besökstider till Alexander på Sporthallen Musköten

Måndagar: 13:00-16:00

Tisdagar: 09:00-16:00

Onsdagar: 09:00-16:00

Torsdagar: 09:00-12:00

Fredagar: 09:00-12:00


Telefon: 090-774148
Mail: kansli@ssk.ac 
       kommunfotboll@ssk.ac
Adress: Lagmansgatan 37 B, 90355 Umeå

Organisationsnummer: 894000-1566
Föreningsnummer: 3513-    15 (Fotboll) 58 (Innebandy)
Bankgiro: 818-5803 (OCR)
              230-1422


Lokaler
Vi har vårt kansli på stadsdelen Grubbe i västra Umeå. Kanslilokalen inhyser 2 st rymliga kontorsrum, en samlingslokal med angränsande kök samt konferensrum. Lokalen renoverades i mitten utav 00-talet för att tillmötesgå föreningens behov efter flytten från våra tidigare lokaler på Sandåkern. 

Samlingslokalen används flitigt av föreningens många lag i såväl fotboll som innebandy. Den lämpar sig perfekt vid föräldramöten, lagmöten, teoripass etc med dess rymlighet och möjlighet att använda blackboard och powerpoint. 

Möblemanget är enkelt att arrangera om från föreläsningsuppställt till andra ändamål, t.ex middagssittningar. Med köksavdelningen i direkt anslutning är det inga problem att snabbt och smidigt servera hungriga deltagare. Våra lokaler är i första hand till för våra medlemmar och för vår idrottsverksamhet. Däremot finns det möjlighet för icke-medlemmar att hyra våra lokaler för utbildning, övernattning, middagssittningar. För att se aktuella bokningar och prisinformation kan ni klicka er in under Förening, Bokning samlingslokalen