Nu är det dags för nya matcher och nya matchvärdar!
Här kommer ett schema till er vårdnadshavare där ni blivit tilldelad tid och datum. Skicka mobilnr till Martina Lyckemo så snabbt som möjligt så hon kan skicka matchinbjudningarna till motståndarlagen. Om du/ni inte kan vara matchvärd på tilldelat datum är ni ansvariga att hitta ersättare. Om ett byte sker behöver det meddelas till Martina Lyckemo.
Kontaktuppgifter hittar ni i SportAdmin!
Huvudsakliga uppgifter för matchvärden är:
1. Vara 15-20 min innan matchstart på Grubbevallen och hjälpa tränarna för laget att t ex kona ut matchplanen och ställa målen på plats.
2. Välkomna motståndarlaget och visa vilken plan som matchen spelas på.
3. Välkomna domaren och betala domaravgiften, oftast via Swish. Domaren ska ha med sig ett kvitto, (inget kvitto ingen Swish) som sedan matchvärden löser in på Sandåkerns kansli för att få tillbaka pengarna som man har lagt ut.
4. Finnas närvarande ifall t ex vattenflaskor behöver fyllas på.