Hej!
Nu är det dags att börja sälja New Body.
Som det nämndes under föräldramötet så har föräldragruppen fått en budget på 30,000kr denna säsong. För att inte hamna i 3 försäljningstillfällen under säsongen så har vi delat upp budgeten i 2 försäljningsomgångar.
Idag är vi 30 spelare i laget. Varje spelare ska sälja för minst 2000kr. Vilket då ger laget ca 15,000kr i intäkter. Givetvis är det mycket välkommet om man kan sälja ännu mer!
Under onsdagen 13/4 kommer material såsom katalog och säljlista att delas ut till varje spelare. Utdelning sker på Kronoparksvägen 20 (Grubbe) från kl. 17 och framåt, samt på Tenorstråket 1 (Västerslätt/Rödäng).
Tillsammans med säljmaterialet bifogas en checklista till säljaren. Där finns alla frågor och svar. Även information om hur du säljer direkt via hemsidan samt information om hur du registrerar försäljning från listan i katalogen.
OBS! Sortiment kan vara större på hemsidan och det kan finnas tillfälliga produkter där!
Säljperioden kommer att pågå t.o.m.5 maj. Ett tips är att registrera in er försäljning löpande. Vi kommer att göra en avstämning när halva tiden har gått.
Vi kommer att skicka ut en kallelse via Sportadmin. Där skriver vi om att vi ska sälja Newbody och vi ber er klicka "kommer" när ni läst denna informationen. Det blir ett kvitto för oss i säljgrupoen att alla säljare är införstådda i läget och att försäljningen tickat igång. Gör detta så snart ni fått kallelsen, så glöms det inte bort och vi i säljgruppen slipper jaga runt er på andra sätt. Vi gör detta eftersom alla medlemmar inte har Facebook.
För den som redan nu vill påbörja sin försäljning så kan man via länken här nedan gå in och skapa sin egna sida hos New body.
https://www.newbody.se/reg/TDVMPIE
Lycka till med försäljningen!
/Föräldragruppen