Hej alla föräldrar
Här kommer en arbetsfördelning och instruktioner för kioskdagen och sammandraget, 30 juni för lag röd och grå.
Om ni inte har möjlighet så byt med annan spelare inom lag grå eller röd, lagindelning finns under dokument på lagsidan (https://www.sandakernssk.se/dokument/?ID=373465 )
Meddela gärna föräldragruppen så vi vet att det skett en förändring.
Det är bra om kiosken är öppnad, kaffet klart etc när lagen kommer till samlingen eller strax därefter. Medföljande föräldrar = potentiella kunder.
Ni som blivit tilldelad ansvar för kiosk, läs gärna arbetsbeskrivningen här: https://www.sandakernssk.se/docs/72/42210/Arbetsbeskrivning%20Levande%20Grubbevallen%202024.pdf
Ni som blivit tilldelade uppgifter, var vänlig att bekräfta det genom att lägga in ert namn och telefonnummer vid respektive uppdrag.
Om ni har frågor kring uppdragen kontakta hanna.lovgren@hotmail.com eller på telefon 0730481761.
Pass 1, Kiosk 3 pers
09.30-13:15
Ture V
Oliver W
William Å
Pass 2, Kiosk 3 pers
13:00-16.30
David R
Emil F
Liam H
Matchvärd 2 pers endast eftermiddagen 13-15.30
Sigge L
Knut Ö
Baka, fikat måste var på plats 9.30 alt. Lämna till Hanna på Västerslätt innan
Elvin F M
August L
Ingemar Å (laktosfritt)
Klicka in på länken så finns en beskrivning av uppdragen och ni som blivit tilldelade uppgifter, var vänlig att bekräfta genom att lägga in ert namn och telefonnummer vid respektive uppdrag.
https://docs.google.com/document/d/1gKmTnXpZNDr47nC5ObszDRxmEbeAt2sJURdHpVDT1Io/edit?usp=sharing
Vänligen Föräldragruppen