Hej alla föräldrar
Här kommer en arbetsfördelning och instruktioner för kioskdagen och sammandraget,
Om ni inte har möjlighet så byt med annan spelare inom lag Vit eller Svart, lagindelning finns under dokument på lagsidan (https://www.sandakernssk.se/dokument/?ID=373465 )
Meddela gärna föräldragruppen så vi vet att det skett en förändring.
När vi planerar uppgifter under säsongen försöker vi sprida ut det på alla men valt att inte lägga extra uppgifter på våra ledare då de redan gör ett fantastiskt jobb för våra barn.
Se till att vara på plats i god tid. Kiosken ska öppna 30 min innan första matchen, första matchen startar 10.30.
Det är bra om kiosken är öppnad, kaffet klart etc när lagen kommer till samlingen eller strax därefter. Medföljande föräldrar = potentiella kunder.
Ni som blivit tilldelad ansvar för kiosk, läs gärna arbetsbeskrivningen här: https://www.sandakernssk.se/docs/72/42210/Arbetsbeskrivning%20Levande%20Grubbevallen%202024.pdf
Ni som blivit tilldelade uppgifter, var vänlig att bekräfta det genom att lägga in ert namn och telefonnummer vid respektive uppdrag.
Klicka in på länken så finns en beskrivning av uppdragen och ni som blivit tilldelade uppgifter, var vänlig att bekräfta genom att lägga in ert namn och telefonnummer vid respektive uppdrag.
https://docs.google.com/document/d/15fbWyo-Sky8i1U0gNzePpRAg_-DAhv0Et4KdPNciUmE/edit
Om ni har frågor kring uppdragen kontakta hanna.lovgren@hotmail.com eller på telefon 0730481761.
Vänligen Föräldragruppen