Hej alla föräldrar
 
Här kommer information från föräldragruppen om arbetsfördelning och instruktioner för höstens aktiviteter.
Det finns tre aktiviteter som behöver bemannas:
31 augusti Sammandrag OBS! Campus Arena lag vit/svart
14 september SSK-dagen
21 September Sammandrag lag grå/röd
 
Se nedan vilka som är tilldelade uppgifter, om ni inte har möjlighet så byt med annan spelare, lagindelning finns under dokument på lagsidan (https://www.sandakernssk.se/dokument/?ID=373465 )
Kom ihåg att lägga in ert namn och telefonnummer under respektive uppdrag på den här länken(länk)
 
Sammandrag lördag 31 augusti, Lag Vit/Svart OBS! Campus Arena
Matchvärd 2 personer 08.30 - 11.00
Adrian B
Olle K
 
SSK- dagen 14 september
Aktiviteter pågår mellan 10-15 men grubbehallens aktiviteter startar inte förrän 12. Ansvaret innebär att säkerställa ordningen, ställa fram och städa bort efteråt beroende på vilket pass man är tilldelad
Aktivitet: 
Bygg upp en hinderbana /inte nudda golv på halva grubbehallen. Säkerställ ordning. (På andra halvan är det två innebandyplaner och inte vårt ansvar)
 
11.50-14.00
David R
Ingemar Å
Sven C
 
14.00-15.30
Frej H
Ellis L
Elmer E
 
Sammandrag lördag 21 september, Lag Grå/Röd 
Matchvärdar 2 personer 12.00-15.30
Ture V
Sigge L
 
Om ni har frågor kring uppdragen kontakta hanna.lovgren@hotmail.com eller på telefon 0730481761.
Vänligen Föräldragruppen